پایش اطلاعات مددجویان مازندران در سامانه امداد هوشمند و کارآمد ادامه دارد

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه به منظور تسریع و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان سامانه امداد هوشمند و کارآمد در استان ایجاد شد، گفت: مددجویان می توانند با ثبت درخواست در سامانه امداد هوشمند به آدرسsoha.emdad.ir خدمت دریافت کنند.

حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، اظهار کرد: با هدف بهبود و مدیریت خدمات، سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجاد شد و به روز رسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان از جمله برنامه های این طرح است.

 

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران  افزود: مددجویان می توانند از طریق آدرس  soha.emdad.irوارد سامانه امداد هوشمند شده و نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات اقدام کنند.

 

 

وی تصریح کرد: ضرورت ثبت اطلاعات پایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد شامل در اختیار داشتن شماره تلفن همراه معتبر به نام سرپرست خانوار و کد پستی معتبر و همخوان با محل سکونت و ثبت برخی از اطلاعات فردی و خانواری در این سامانه در قالب خوداظهاری است.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: کارکنان کمیته امداد مازندران به صورت جهادی نسبت به ثبت اطلاعات مددجویان در امداد هوشمند همه تلاش خود را بکار می بندند.

کد خبر 1123413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha