۲۰۰ پُرس غذای گرم در سفره نیازمندان قرار گرفت

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: ۲۰۰ پُرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: 200 پُرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد که تهیه و توزیع غذاها به همت متولیان آستان مقدس امامزاده حمزه رضا(ع)، صوررت گرفت.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان عنوان کرد: اطعام نیازمندان یکی از ویژگی‌های ائمه معصومین بوده و سفارش بسیاری در روایات به آن شده است، از این رو، گروه های جهادی اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان کردند که این امر به صورت داوطلبانه بوده است.

 

علیپور با قدردانی از کمک های مزبور و  با بیان اینکه سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص همدلی، مواسات و کمک مومنانه چراغ راه همه نیک اندیشان قرار گرفت، خاطرنشان کرد: خیزش سراسری در این زمینه ایجاد شد.

 

وی تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا با همکاری خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیروان اقدامات خوبی برای شناسایی نیازمندان انجام شده که کمک های لازم در این زمینه صورت می گیرد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان با بیان اینکه در توزیع این حمایت‌های معیشتی سعی بر این بوده تا زودتر به دست خانوارهای هدف برسد، عنوان کرد: در توزیع این بسته‌های حمایتی، اولویت با خانوارهای محروم ساکن در مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار است.

 

 

کد خبر 1123436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha