نقش مهم مسابقات قرآنی «مدهامتان» در ایجاد یک جامعه سالم

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» در راستای ایجاد یک جامعه سالم قرار دارد، گفت: کسانی که پرچم دار برگزاری مسابقات «مدهامتان»هستند باید برای سلایق، سنین و گروه های مختلف برنامه ریزی کنند تا به سمت این مسابقات جذب شوند.

حجت الاسلام «احمد رضایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان یکی از راه های ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است که اگر بتوانیم در جامعه فرهنگ قرآنی را توسعه دهیم قطعا امنیت بیشتری در جامعه حاکم خواهد شد.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر پیاده سازی فرهنگ قرآن کریم در بین خانواده ها گفت: زندگی خانواده هایی که با قرآن کریم مانوس هستند یک فضایی مملو از آموزه های دینی و آرامش دارند و تمام رفتار و گفتارشان بر اساس آموزه های دینی شکل می گیرد.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: اگر به فرهنگ قرآن کریم توجه شود قطعا خانواده ها از مشکلات، ناهنجاری ها و چالش ها در امان خواهند بود و هر چه از قرآن کریم بیشتر فاصله گرفته شود قطعا شیطان بر دل ها حاکم خواهد شد.

 

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به برکات برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» عنوان داشت: قطعا این مسابقات آثار و برکات خوبی برای جامعه به دنبال خواهند داشت و در جامعه ای که بحث قرآنی حاکم باشد قطعا با آسیب ها و بی بند و باری ها، اختلاس ها و بی عدالتی ها رو به رو نخواهد شد.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» در راستای ایجاد یک جامعه سالم قرار دارد، افزود: کسانی که پرچم دار برگزاری این مسابقات هستند باید برای سلایق، سنین و گروه های مختلف برنامه ریزی کنند تا به سمت این مسابقات جذب شوند.

 

 

وی در پایان گفت: ایجاد جذابیت در فضای اجرایی این مسابقات، یکی از راه های جذب جوانان و نوجوانان به سمت قرآن کریم است؛ اشخاص متولی باید جاذبه داشته باشند نه دافعه و باید مشوقاتی در کنار این مسابقات برای جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شود.

 

 

کد خبر 1123444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha