رقابت کانون های مساجد در رویداد فهما  سالم و بدون حاشیه است

نظری ، گفت: جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد در یک رقابت سالم و بدون حاشیه شرکت می کنند.

سیاوش نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سومین رویداد فهما ، رویکرد خود را در سال ۱۴۰۰ بر شعار «به توان مردم» متمرکز کرده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین افزود: سومین رویداد فهما در سه شبستان و متشکل از ۱۲ رواق با نام های نور، دانش، کتاب، همدلی، رسانه، سرود، نمایش، فیلم، ترنج، قلم، کارآفرینی و فن آوری پیش بینی شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالیت جوانان در کانون های مساجد باعث کاهش آسیب های اجتماعی برای این قشر آسیب پذیر شده و خواهد شد.
 

نظری تصریح کرد: کانون های مساجد در طول سال برنامه های مختلفی را با حضور جوانان فعال و خلاق اجرا می کنند هرچند کرونا تا حدودی باعث تعطیلی برخی فعالیت ها شده اما جوانان پرشور دست از فعالیت های خود برنمی دارند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  هرسین با اشاره به برنامه های اجرا شده این ادراه در ایام مختلف سال اظهار کرد: در هفته بسیج برپایی نمایشگاه کتاب ، نمایشگاه هنرهای تجسمی تحت عنوان « جنگ نرم » با نمایش صنایع دستی و آثاری از جنگ ، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی هنری ، اهدای کتاب به مدارس کم بضاعت و مناطق محروم،  برگزاری شب شعر ،تجلیل از خبرنگاران در حوزه رسانه و فعالان فرهنگ و هنر ، سرکشی و بازدید از کانون های مساجد، غبار روبی مزار شهدا و چندین برنامه و مسابقات فرهنگی دیگر از مهمترین برنامه های این اداره است.

کد خبر 1123560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha