کانون‌های مساجد در فرصت باقی مانده از طرح فهما نسبت به ثبت فعالیت‌های خود اقدام کنند

عارف با اشاره به اجرای طرح فهما در کانون‌های مساجد گفت: فرصت کمی تا پایان طرح باقی مانده و انتظار می‌رود کانون‌های مساجد از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و امتیازات کانون را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مهدی عارف» امروز در نشست دوره‌ای امور مساجد شهرستان شوش که کانون و مسجد امام حسین (ع) شهر حر برگزار شد، با اشاره رویداد فهما اظهار کرد: در این رویداد کانون‌های مساجد باید گزارش فعالیت‌های خود را در سانانه بچه‌های مسجد ثبت و بارگزاری کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش افزود: فرصت کمی تا پایان طرح فهما باقی مانده و انتظار می‌رود کانون‌های از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و امتیازات کانون را افزایش دهند.

 

«حجت‌الاسلام مهدی علیزاده» نیز ضمن تشکر از حضور نمازگزاران و اعضای کانون‌هیا مساجد تصریح کرد: بناست هر هفته در خدمت مردم و مساجد باشیم و به بررسی مسائل و مشکلات آنها بپردازیم.

 

امام جمعه شوش اضافه کرد: باید با همکاری و همفکری هم و تلاش جهادی مشکلات را برطرف و مساجد را پویا کنیم تا با افزایش فعالیت مساجد بتوان بیش از پیش به جذب جوانان و نوجوانان کمک کرد.

 

«حجت‌الاسلام خلیلی» رابط ستاد امور مساجد شوش عنوان کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها حضور در جمع مردم و فعالان فرهنگی و تلاش در بازگردانی تمام فعاليت‌های فرهنگي و اجتماعی به مسجد طراز اسلامی است.

کد خبر 1123565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha