روند مطلوب فاز اول پروژه سرمایه گذاری موقوفه جهان آباد خرم آباد

رضایی پور گفت: فاز نخست پروژه گاوداری شیری ۱۰۰ راسی موقوفه جهان آباد در حال تکمیل است.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: پروژه گاوداری شیری ۱۰۰ راسی موقوفه جهان آباد، در دست اقدام است.

 
وی افزود: پروژه گاوداری ۱۰۰ راسی شیری موقوفه جهان آباد شهرستان خرم آباد، بعد از پیگیری های مستمر مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و همکاری ارزشمند دستگاه های اجرایی جهاد کشاورزی، امور اراضی و منابع طبیعی و تخصیص زمینی به مساحت 10 هزار و ۶۰۰ مترمربع در محل شهرک دام سپیدکوه از توابع شهرستان چگنی اجرا خواهد شد.



معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان لرستان بیان کرد: این پروژه در قالب برنامه عملیاتی بهره وری اقتصای این اداره کل، با رویکرد "رونق تولید" ، "اشتغال مولد و پایدار" و "ارتقای بهره وری موقوفات" با سرمایه گذاری اولیه از محل موقوفه جهان آباد شهرستان خرم آباد و مشارکت سایر موقوفات‌ در فاز دوم، اجرایی می شود.



وی اذعان داشت: برای اجرای فاز اول این پروژه، ابتدا نقشه های مورد نیاز توسط شرکت فارغ التحصیلان علوم دامی استان تهیه و بعد از طی تشریفات قانونی مناقصه، از طریق سامانه تدارک دولت (ستاد)، یکی از شرکت های دارای صلاحیت و بومی استان، به عنوان پیمانکار این پروژه، انتخاب شد.
 

رضایی پور افزود: در فاز اول این پروژه، عملیات عمرانی تسطیح و خاکبرداری، حصار کشی و احداث سالن اصلی گاوداری شیری به ظرفیت ۱۰۰ راس، طی مدت شش ماه  احداث خواهد شد.

 

معاون بهره وری اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه پروژه احیاء این موقوفه جزو اولویت‌های معاونت عمرانی اوقاف و امور خیریه لرستان است، اظهار کرد: پروژه‌های سرمایه‌گذاری در موقوفات استان در سال‌های اخیر فعال شده است تا هم نیت واقف اجرا شود و هم درآمد آنها صرف اموری چون اشتغال جوانان بیکار شود.

کد خبر 1123567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha