جشنواره گوهر فاطمی در زنجان برگزار می شود

جشنواره گوهر فاطمی با هدف تبلیغ، گسترش و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در رده های مختلف سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جشنواره گوهر فاطمی با هدف تبلیغ، گسترش و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در رده های مختلف سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار می شود.

 

این جشنواره به منظور ایجاد شرایط رقابت، شناسایی و معرفی استعدادها و توانایی آحاد جامعه مخاطب اعم از زنان و مردان که در حوزه عفاف و حجاب به شکل کاربردی و میدانی فعالیت می کنند، اجرا می شود.

 

دف از برگزاری این جشنواره تبلیغ، نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه الگوی شایسته به جامعه مخاطب بر ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، ملی و انقلابی عنوان شده است و کارکنان پایور، همسران، فرزندان و سربازان و بسیجیان فعال استان می توانند در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کنند.

 

عناوین آثار شامل عکس، فیلم کوتاه، شعر، نقاشی، دل نوشته، سرود، تئاتر، موشن گرافی و طراحی گرافیک (استیکر، اینفوگرافی، طراحی پوستر) می باشد و محورهای آثار تولیدی می تواند در یکی از زمینه های عفاف  و حجاب در 4 محور دانش و پژوهش، جهاد و ایثارگری،خلاقیت و نوآوری و فرهنگ و هنر باشد.

 

علاقمندان می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ١٠ دی ماه سال جاری در پیام رسان ایتا و روبیکا به آدرس @gohare_fatemi و یا به دبیرخانه جشنواره به آدرس زنجان، سه راه امجدیه طبقه فوقانی بسیج جامعه زنان مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان ارسال کنند.

 

کد خبر 1123587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha