مازندران در مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات  قرآن اوقاف ۱۲نماینده دارد

حجت الاسلام سیفی از برگزاری مرحله کشوری چهل و چهارمین مسابقات قرآن اوقاف از ۲۹آذر تا ۳دی ماه در تهران خبر داد و گفت: ۱۰نفر از متسابقین خواهر و برادر به همراه گروه های همخوانی قرآن شامل«یاسین» و «اسراء» نمایندگان مازندران در این دوره از مسابقات هستند.

حجت الاسلام والمسلمین«مصطفی سیفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، با بیان اینکه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران ویژه برادران و خواهران شهریور ماه امسال در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون حضور مدعوین و خانواده های متسابقین برگزار شد، اظهار کرد:متسابقین در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، ترتیل، دعاخوانی، تواشیح و اذان بایکدیگر به رقابت پرداختند .

 

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعلام اسامی نفرات راه یافته از استان مازندران به مرحله ملی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در دو بخش برادران و خواهران در سال جاری خبر داد و افزود:نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

 

 

وی با بیان اینکه در بخش برادران از استان مازندران در رشته قرائت «سید محمد طاهایی» و در بخش خواهران «زهرا پورطهماسب» راهی مرحله کشوری شدند، گفت: همچنین در رشته حفظ کل از استان مازندران در بخش برادران «محمد رضا رضایی» و «مهرداد اسماعیلی» و در بخش خواهران «فاطمه نظری» و «زهرا سلطانپور» به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

 

 

حجت الاسلام سیفی با بیان اینکه در رشته حفظ 20 جزء «کمیل هادی پور» از استان مازندران به مرحله کشوری راه پیدا کرد، یادآورشد: در رشته ترتیل نیز «راضیه رحیمی» از استان مازندران نماینده استان در مرحله کشوری این دوره از مسابقات می باشد.

 


وی با بیان اینکه در بخش مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم نیز گروه «یاسین» و گروه «اسراء» از استان مازندران به مرحله ملی راه پیدا کردند، گفت: در رشته تفسیر قرآن کریم از استان مازندران «مرتضی خرمی» و «علی اکبر اصغرنژاد لمراسکی» با کسب نمره قبولی راهی مرحله کشوری شدند.

 

 

به گفته حجت الاسلام سیفی مسابقات کشوری قرآن کریم 29آذر تا 3 دی ماه در تهران برگزار می شود.

کد خبر 1123591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha