لزوم اولویت دهی به نظام ولایی برای اجرای امر به معروف در جامعه

آیت الله دژکام گفت: برای اجرای معروف در جامعه نظام ولایی باید در صدر قرار داده شود زیرا اطاعت از نائب امام زمان (عج) واجب است و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه ولایت شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت ‌الله «لطف الله دژکام»، امروز (یکشنبه 14 آذر) در نخستین گردهمایی معاونین اجتماعی و مطالبه ‌گری و رابطین عفاف و حجاب ستادهای امر به معروف و نهی از منکر سراسر کشور که به میزبانی شیراز و با حضور برگزار رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور می شود، گفت: فاصله برنامه های ایده آلی که برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه در نظر داریم با مقصد اصلی زیاد است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز افزود: در زیارت «آل یاسین» به حق به عنوان آنچه اهل بیت (ع) به آن راضی هستند اشاره می شود که در مورد امر به معروف و نهی از منکر نیز شایسته دقت است.

وی اضافه کرد: وارونه کردن موضوعاتی مانند قضایای حیوانات خانگی و توجیه این کار در واقع، انسانیت را وارونه جلوه دادن است.

امام جمعه شیراز با اشاره به شرط اجرای معروف در جامعه عنوان کرد: برای اجرای معروف در جامعه نظام ولایی باید در صدر قرار داده شود زیرا اطاعت از نائب امام زمان (عج) واجب است.

آیت ‌الله دژکام تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه ولایت شکل گرفته و برای اجرای هر برنامه ای، نمود ولایی بودن کار باید مشخص باشد.

کد خبر 1123594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha