دانشگاه شیراز میزبان آئین گرامیداشت روز «دانشجو» می شود

حفیظی گفت: دانشگاه شیراز به مناسبت ۱۶ آذر، میزبان آئین گرامیداشت روز «دانشجو» ویژه‌ دانشگاه‌ های فارس می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی حفیظی»، امروز (یکشنبه 14 آذر) از برگزاری مراسم سراسری گرامیداشت روز «دانشجو»، ویژه‌ دانشگاه‌ های استان فارس به ‌میزبانی دانشگاه شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این مراسم با حضور استاندار فارس، مسئولین استانی و شهر شیراز، روسا و مسئولین دانشگاه‌ های استان فارس برگزار خواهد شد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه شیراز افزود: این مراسم ساعت 14 سه شنبه 16 آذر با حضور تعداد محدودی از مسؤولان و دانشجویان در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز و با رعایت نکات بهداشتی کرونا برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاقمندان می توانند به صورت بر خط از طریق آدرس https://www.aparat.com/farhangi.shirazu/live مراسم را دنبال کنند.

حفیظی اعلام کرد: در این مراسم که با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز و همکاری دیگر اعضای این ستاد از جمله استانداری فارس، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های استان فارس و دانشگاه‌های علوم پزشکی، صنعتی شیراز، پیام نور فارس، آزاد اسلامی شیراز، هنر، علمی کاربردی، فرهنگیان، موسسه آموزش عالی «زند»، پردیس فنی و حرفه ‌ای «شهید باهنر» و جهاد دانشگاهی برگزار خواهد می شود از دانشجویان برتر فرهنگی، علمی و ورزشی دانشگاه‌های استان فارس تقدیر خواهد شد.

کد خبر 1123662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha