بخشداری‌های استان سمنان بومگردی ایجادکنند

هاشمی به ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان در راستای اشتغال و توانمند سازی خانوار روستایی اشاره کردو گفت: هر بخشداری تا پایان سال موظف است حداقل ۱۰ بوم گردی جدید ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسمنان، سید«محمد رضا هاشمی» در بازدید از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و در دیدار با مسئولان این اداره کل با اشاره به ضرورت‌های ارتقای اشتغال و اقتصاد در سطح استان سمنان گفت: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال دو مؤلفه برای استان در زمینه اقتصادی است.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه انتظار داریم که در مسیر تحقق این دو مؤلفه اهتمام ویژه‌ای از سوی مسئولان نسبت به داشته‌ها و ظرفیت‌های استان سمنان شاهد باشیم، افزود: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری و داشته‌های ما در این بخش هر بخشداری تا پایان سال موظف است حداقل ۱۰ بوم گردی جدید ایجاد کند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از انتظارات ما از مجمع تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان کاهش بیمه بیکاری است، اظهار کرد: کاهش درصد بیکاران با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان در بخش‌های مختلف از دیگر خواسته‌ها و انتظارات ما از این اداره کل است.

 

هاشمی افزایش اشتغال و حفظ وضعیت موجود را یکی از راهبردهای اقتصادی و مدیریتی استان سمنان در حال حاضر برشمردوافزود: مشارکت مؤثر درطرح جهش مسکن از دیگر توقعات و انتظارات ما از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است.

کد خبر 1123663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha