نشست تخصصی سفارشی نویسی در ادبیات کودک برگزار می شود

نشست تخصصی"سفارشی نویسی در ادبیات کودک" با حضور اساتید و نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه 8، نشست تخصصی"سفارشی نویسی در ادبیات کودک" با هدف بهره گيري از تمامي ظرفيتها در حوزه ادبيات و... در راستای تعالی ذائقه هنری شهروندان وبهبود فرهنگ وهنروادبیات کودک به همت کتابخانه شقایق در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

لازمه ی نوشتن برای کودکان، درک مفهومی است که قصد انتقال آن را به کودک داریم نویسنده ی کودک باید اثری را برای کودک خلق کند که برآن اشراف کامل داشته باشد و اینجا این سوال مطرح است که آیا بازنویسی مانعی برای این مقصود است و سفارشی نویسی این امکان را از نویسنده سلب می کند؟

برای بررسی کامل تر این موضوع نشست تخصصی"سفارشی نویسی در ادبیات کودک" با حضور اساتید و نویسندگان نام آشنای عرصه ادبیات کودک و نوجوان: دکتر قدرت الله طاهری  دانشیار وعضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، منتقد ونویسنده، سید مصطفی مطهری  نویسنده، ناشر و ارزیاب کتاب کودک ونوجوان، سید محمد مهاجرانی کارشناس ارشد ادبیات کودک از دانشگاه شهید بهشتی، پژوهشگر ونویسنده، فرزانه فراهانی کارشناس ارشد ادبیات کودک از دانشگاه شهید بهشتی ونویسنده کتاب کودک روز دوشنبه پانزدهم آذرماه ساعت 15 در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در این نشست می توانند به فرهنگسرای گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان،جنب بوستان فدک مراجعه نمایند و یا برای آگاهی بیشتر با شماره 77904615 تماس بگیرند.

کد خبر 1123666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha