کمک به ایتام نذر بانو نیک اندیش

۲۵ فرزند معنویی در استان سیستان و بلوچستان دارد و واسطه شده است تا شخصی دیگر هم از آمریکا ۳۰ کودک را طی طرح اکرام تحت پوشش قرار دهد چون این کار را یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا می داند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، حاج آقا ابراهیمی را دو گروه دارا و ندار می شناسند. دارها می دانند به واسطه آقای ابراهیمی این تاجر فرش برکت معنویی به زندگی هایشان خواهد آمد و آنان که ندارند می دانند حاج آقا و دوستانش هستند تا برکت مادی و معنوی را در زندگی آن ها جاری سازد. من به حاج آقا ابراهیمی که در بازار تهران فرش فروش مشهوری است پدر ایتام می گویم، پدر معنویی دخترانی که جهیزیه ندارند می گویم، پدر معنویی بیمارانی که هزینه درمان ندارند می گویم و پدر درماندگان و اسیران می گوییم.

 

خانم «مریم خرزاچی» به واسطه حاج آقا ابراهیمی با طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) آشنا شده است. او نام «ابراهیمی» را که می آورد، این رسالت را بر گردن من می گذارد تا در مقدمه از این مرد خیر اندیش بگویم و سپس  سخن از بانوخیّر خرازچی روایت کنم.

 

او از بانوان خیّری است که مادر معنویی 25 کودک از استان سیستان و بلوچستان است. او همچنین واسطه شده است و شخصی از آمریکا هم 30 فرزند معنویی از استان اهواز را بر عهده بگیرد.

 

در این باره این بانو نیک اندیش می گوید: به واسطه آقای ابراهیمی که با برادرم دوست بودند، با این امر خیر آشنا شدم و 25 فرزند معنویی دارم. تمام پرونده و عکس های این بچه ها را دارم و با وضعیت آن ها آشنا هستم.

 

او ادامه می دهد: نذری برای بهبود وضعیت درمانی فرزندم داشتم که خدا رو شکر با موفقیت سپری شد و این احساس به من دست داد که به واسطه کمک به این کودکان فرزندم بهبود پیدا کرده است.

 

خزارچی بیان می کند: امید دارم بتوانم تا 100 کودک دیگر را تحت پوشش قرار دهم. حاضرم هیچ چیزی برای خودم تهیه نکنم ولی به این کودکان کمک کنم. چون بسیار این کار لذت بخش است.

 

او ادامه می دهد: یکی از آشنایان همت که در آمریکا ا حدود 30 فرزند معنویی را دارد که پول برای من فرستاده و بنده هر ماه برای این کودکان واریز می کنم، ایشان هم خیر و برکت هایی در زندگیش دیده و این کمک ها را مستمر انجام می دهد.

 

او به دیگر مردم هم توصیه می کند که در این راه گام بردارند، چراکه بهتر از این کار خیر وجود ندارد و انسان ها می توانند با قدم برداشتن در این راه برکات معنویی زیادی را در زندگی هایشان ببینند.

 

به این موضوع اعتقاد پیدا کرده ام که کمک به دیگران موجب گره گشایی از مشکلات خود انسان هم می شود و به این دلیل حاضرم از نان شبم بگذرم ولی به کمک کردن و دستگیری از نیازمندان ادامه دهم.

کد خبر 1123667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha