باید نگاه ویژه ای به مربیان افراد توان یاب داشته باشیم

سلیمی گفت: وضعیت روحی مربیان، نقش به‌سزایی در وضعیت آموزشی توان‌یابان و شکوفایی استعدادهایشان دارد و بایستی توجه ویژه‌ای به کارکنان و مربیان شاغل در مراکز توان‌یابی و موسسات خیریه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «فاطمه سلیمی» امروز ریکشنبه (۱۴ آذر) در بازدید از موسسه خیریه همدم اظهار کرد: خداوند متعال وقتی برای بنده‌ای مسیری را مشخص می‌کند، راه‌های مختلفی پیش‌روی او قرار می‌دهد؛ همه ما بایستی بیاندیشیم که در کجای این مسیر قرار گرفته‌ایم و چه وظیفه‌ای در راستای کمک به هم‌نوعان‌مان بر عهده داریم.

 

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد افزود: همه ما قطعاتی از پازل آفرینش هستیم که مسیری متفاوت اما در عین حال متصل به یکدیگر داریم؛ بچه‌های توان‌یاب و معلول ما گاهی همانند مرکزیت این پازل عمل می‌کنند و باعث می‌شوند تا ما از مسیرمان منحرف نشویم.

 

وی ضمن تشکر از کسانی که به هر نحوی خدمت‌گذار توان‌یابان است، گفت: زحمات خالصانه و بی‌ریای شما به فرزندانی که شاید دست‌شان در این دنیا به جایی نمی‌رسد، قطعا از سوی خداوند متعال بی‌پاسخ نخواهد ماند و روزی که دست‌تان به جایی نرسد، از شما دستگیری خواهد کرد.

 

سلیمی تصریح کرد: وظیفه ما در مدیریت شهری ایجاد امکاناتی است که باعث رفاه و راحتی همه به خصوص توان‌یابان شود؛ هر کدام از این بچه‌ها دارای استعدادهای خاصی هستند و اگر به شکوفایی‌شان کمک کنیم، قطعا بیش از افراد عادی دیده خواهند شد.

 

وی افزود: هرچقدر تشکر کنیم از معلمانی که کار آموزش به توان‌یابان را بر عهده گرفته است، کم است و از مسئولین این موسسه صمیمانه می‌خواهیم تا درکنار رفاه حال توان‌یابان عزیز، به طور ویژه‌ای به فکر مربیان زحمتکش و تلاشگرشان نیز باشند.

 

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد با بیان اینکه هم خیرین و هم مدیریت شهری بایستی نگاه ویژه‌ای به کارکنان و مربیان شاغل در مراکز توان‌یابی و موسسات خیریه داشته باشند، گفت: وضعیت روحی این مربیان نقش به‌سزایی در وضعیت آموزشی توان‌یابان و شکوفایی استعدادهایشان دارد که این مسئله نیازمند توجه مضاعف خیرین و مسئولین مختلف ازجمله مدیریت شهری است.

 

وی گفت: وقتی کار خیری به سهم‌های ۱۰هزار تومانی تقسیم شود، فرزندان ما نیز می‌توانند شیرینی مشارکت در این امور را با سرمایه اندک خودشان بچشند و خیر بودن از کودکی در وجودشان نهادینه می‌شود.

کد خبر 1123698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha