برگزاری کارگاه فرزند آوری و رشد جمعیت

روان با اشاره به سالمندی جمعیت گفت: کارگاه فرزند آوری و رشد جمعیت با حضور ۸۰ مبلغ بومی در اصفهان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «ولی الله روان»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان از برگزاری کارگاه فرزند آوری و رشد جمعیت با حضور 80 مبلغ بومی در اصفهان خبر داد.

 

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه بروزرسانی اطلاعات طلاب و مبلغانی که در بقاع متبرکه استان اصفهان حضور دارند، همواره در دستور کار اوقاف و امور خیریه بوده است، اظهار داشت: موضوعات در نظر گرفته شده برای این امر با توجه به نیازهای روز انتخاب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز آموزش حضوری مبلغان بومی بقاع مترکه استان اصفهان را در اسفند ماه برگزار خواهیم کرد، افزود: این دوره به میزبانی اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان برگزار می‌شود.


معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در این دوره آموزشی 80 نفر از مبلغان دینی در بقاع متبرکه که بومی استان نیز هستند آموزش می‌بینند.


وی تصریح کرد: بیشترین تعداد این مبلغان از شهرستان اصفهان هستند و مابقی از شهرستان‌هایی که در مجاورت اصفهان هستند، حضور می یابند.


حجت الاسلام روان محل برگزاری این دوره آموزشی را حرم حضرت زینب (س) اصفهان اعلام کرد و گفت: اساتید این کارگاه نیز از تهران و موسسه فرهنگی تبلیغی خواجه نصیرالدین طوسی معروف به آکادمی کهکشان انتخاب شده‌اند.


وی با بیان اینکه این کارگاه دو روزه با موضوع فرزند آوری و رشد جمعیت برگزار می‌شود، ادامه داد: در این دوره آموزشی موضوعاتی همچون تاریخچه و جریان شناسی تحولات جمعیتی در جهان و ایران و تدابیر طبی فرزندآوری و تبیین موضوع سقط جنین بررسی خواهد شد.

کد خبر 1123781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha