فراخوان پویش ملی «از تبار زینب (س)» منتشر شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: فراخوان پویش ملی «از تبار زینب (س)» برای بازتاب فعالیت های فعالان کانون های مساجد در دوران مقابله با بیماری کرونا منتشر شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فراخوان پویش ملی «از تبار زینب (س)» برای بازتاب فعالیت های فعالان کانون های مساجد در دوران مقابله با بیماری کرونا منتشر شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این پویش با هدف نشر گزارش، عکس و کلیپ از فعالیت های کرونایی بچه های مسجد و فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

این مقام مسئول افزود: شرکت کنندگان تا میلاد باسعادت حضرت زینب(س) فرصت دارند تا گزارش‌های کانون‌ خود را در قالب عکس، فیلم و کلیپ در صفحه کانون در پیام‌رسان اینستاگرام با هشتگ #ازتبارزینب پست و یا صفحه اینستاگرام @bachehayeemasjed.fahma را تگ کنند.

 

سقاء خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا فعالان کانون های مساجد با فعالیت های جهادی در ضدعفونی معابر، اماکن عمومی و مساجد کار خود را آغاز کردند و در ادامه راه با تولید ماسک و لباس های مورد نیاز کادر درمان و توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و اقلام مورد خانواده های کرونایی کمک شایانی به کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری کمک کردند.

 

وی اظهار داشت: هم اکنون نیز این جهاد همدلی برای کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا با توزیع کمک های مومنانه خیرین در مساجد ادامه دارد و همه این تلاش ها به صورت خودجوش بدون هیچ چشمداشتی صورت می گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اضافه کرد: البته برخی از فعالان کانون های مساجد با حضور در بیمارستان ها به کادر درمانی برای بهبود وضعیت بیماران کرونایی کمک کردند و همه این فعالیت های در قالب گروه های جهادی صورت گرفت.

کد خبر 1123833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha