اجرای طرح هادی در روستاها ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: اجرای طرح هادی در روستاهای شیروان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

«عزیز ابراهیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: در حال حاضر اجرای طرح هادی در ۴۰ روستای این شهرستان نیمه تمام و در دست اجرا است که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان عنوان کرد: این تعداد روستاها واقع در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه است که اجرای طرح ها در آن، ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تخصیص به موقع اعتبارات تا سال ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید.

 

ابراهیمی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای این طرح ها متفاوت بوده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز طرح هادی تاکنون، جدول گذاری معابر، سنگ فرش و آسفالت طرح در ۴۲ روستای این شهرستان  اجرا شده و به پایان رسیده است.

 

وی با بیان اینکه مطالعه طرح هادی در ۱۰۰ درصد روستاهای شهرستان به پایان رسیده است، اضافه کرد: امسال برای اجرای این طرح، ۱۷۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و ملی مصوب شده که تاکنون ۱۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، ملی و نماینده تخصیص داده شده است.

 

وی تصریح کرد: طرح‌ هادی روستایی برای ساماندهی و اصلاح بافت موجود، نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف از جمله مسکونی، تولیدی، تجاری و کشاورزی، ساماندهی تاسیسات، تجهیزات عمومی روستایی و غیره اجرا می‌شود.

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان بیان کرد: اصلاح و بازگشایی معابر، جدول‌گذاری، آسفالت و سنگ فرش معابر، ساماندهی فضای سبز و ایجاد محل بازی کودکان از دیگر اهداف اجرای طرح ‌هادی است.

 

شهرستان شیروان ۱۵۸ روستا دارد که ۱۳۶روستای آن بالای ۲۰ خانوار است و طرح هادی در آن اجرا می شود.

 


 

 

کد خبر 1123836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha