اجرای طرح فهما موجب جذب بیشتر جوانان در فعالیت کانون ها شده است

فاضلی زاد، گفت:اجرای طرح ملی «فهما» در کشور موجب پویایی و جذب بیشتر جوانان در فعالیت های کانون های مساجد شده است.

بهرام فاضلی زاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند نقش موثری در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و همچنین حرکت جوانان در مسیر ارزش های دینی ،انقلابی و حرکت در خط ولایت فقیه داشته باشند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: امروز مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هستند و با باور و اعتقاد در خدمت نظام و ولایت هستند.

 

وی  با بیان اینکه یکی از راه های تحول فرهنگی تقویت و فعال کردن بیش از پیش کانون های فرهنگی هنری مساجد است ، خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی هنری همواره در شرایط مختلف به صورت خودجوش یاری رسان مردم در موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، مشاوره ای، اجتماعی  است .

 

فاضلي زاد تصریح کرد: کانون ها به عنوان اثرگذار ترین نهادهای دینی، فرهنگی و هنری برای تربیت نسل جوان و اشاعه فرهنگ غنی اسلامی به ویژه اقامه نمازهستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه نقش مساجد را در راستای تربیت جوانان انقلابی بسیار مهم دانست و گفت: ضروری است برنامه‌ها و فعالیت ها مسجد محور باشد و جوانان می بایست متصل به مساجد و روحانیت باشند و برای مقابله با تهاجم فرهنگی و هجمه‌های سنگین فضای مجازی خودرا با دانش و اطلاعات روز تجهیز کنند.

کد خبر 1123861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha