سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است

حجت الاسلام عالیشاه اظهار کرد: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی است و زمینه اشتغال را برای مددجویان فراهم می‌کند و در همین راستا امسال ۴۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای مددجویان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» شامگاه (۱۴آذر) در جمع اعضای مجمع خیران شهرستان آمل ضمن تحسین همت والای خیرین این شهرستان برای دستگیری ازنیازمندان، اظهار کرد:  در مازندران ۸۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

 

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران در مورد پرداخت مستمری به مددجویان بیان کرد: مستمری یک نفره ۳۵۰ هزار تومان،دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزارتومان چهار نفره ۹۰۰هزار تومان و پنج نفره و پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان پرداخت می شود.

 

 

وی با تقدیر از همراهی خیران گفت:  با حضور خیران و مشارکت آنان خدمات شایانی به نیازمندان ارائه شده است و این نشان از همدلی و وفاق دارد.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه اظهار کرد: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی است و زمینه اشتغال را برای مددجویان فراهم می‌کند و در همین راستا سال گذشته به بیش از ۷ هزار نیازمند و مددجو مجموعا ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شد و جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات انجام گرفت.

 

 

وی با بیان اینکه امسال نیز ۴۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای مددجویان در نظر گرفته شده است.

 

 

«نیکپور» مدیر عامل مجمع خیران آمل هم در این دیدار گفت: همه باید دست به دست هم دهیم نقاط ضعف را شناسایی کنیم و با استفاده از ظرفیت ها از آلام نیازمندان بکاهیم.

 

 

مدیر عامل مجمع خیران آمل از تلاش و همت خالصانه و صادقانه کارکنان کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان و مددجویان تقدیر کرد. 

 

 

نیکپور گفت: اینکه کمیته امداد با شناسایی استعداد مددجویان زمینه خودکفایی آنان را فراهم می سازد، ارزشمند است.

کد خبر 1123868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha