اعضای شورای انجمن اولیاء و مربیان شیروان معرفی شدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: اعضای شورای انجمن اولیاء و مربیان شیروان معرفی شدند.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان مرکزی شیروان در محل کانون فرهنگی و تربیتی سمیه برگزار شد و اعضای این انجمن معرفی شدند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان عنوان کرد: بعد از برگزاری انتخابات، محمود دوستارمقدم، صفرعلی شعبانیان، حسن قلی زاده، محمد حسین اسلامی، مرتضی باقری، سکینه شرافتمند، قمرالملوک دانش پژوه، رمضانعلی مرصعیی، زهرافکری، ۶ نفر اول عضو اصلی و سه نفر آخر به عنوان عضو علی البدل شورای انجمن اولیا و مربیان مرکزی آموزش و پرورش شهرستان شیروان انتخاب شدند.

 

شجاعی خاطرنشان کرد: انجمن اولیا و مربیان گروهی متشکل از اعضای انتخابی مدرسه و والدین است که با برگزاری جلسات مختلف در طول یک سال تحصیلی در تحقق اهداف آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان همان مدرسه قدم برمی‌دارند.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه رشد و پیشرفت دانش‌آموزان باید در هر دو نهاد آموزشی خانه و مدرسه انجام گیرد و کنترل شود، هماهنگی و هم‌سویی فعالیت‌های والدین و مربیان اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند به همین دلیل تشکیل انجمن اولیا و مربیان در تمامی مدارس به شدت احساس می‌شود و از آن نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

 

اینک 30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

کد خبر 1123873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha