لزوم قوی تر شدن اعتلاف فعالان تبلیغ دینی و فرهنگی در استان فارس

آیت الله دژکام گفت: اعتلاف گروه های مختلف و فعالان تبلیغ دینی و فرهنگی در استان فارس با یکدیگر باید قوی تر شود تا با عمل به منویات مقام معظم رهبری به راه و مسیر خود قوی تر ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (دوشنبه 15 آذر) در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس که با حضور رئیس سازمان تبلیغات کشور برگزار شد، گفت: در عرصه جنگ نابرابر فرهنگی باید هوشمندانه عمل کینم و به فرموده امام راحل، وحدت رمز پیروزی در مقابل دشمن است.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: با هم بودن کلید پیروزی ملت ایران به شمار می رود و به فرموده مقام معظم رهبری، همه ما باید در یک جبهه باشیم.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: وقتی با گذشت چند سال رسانه های بیگانه، اقتصاد ایران را بزرگ توصیف می کنند، نشانه همین وحدت و با هم بودن است و باید ولایت خداوند، اهل بیت (ع) و مقام معظم رهبری را بپذیریم و همه در یک جبهه برای سربلندی کشور تلاش کنیم.

آیت الله دژکام با تاکید بر جایگاه فرهنگ و تبلیغ اسلامی بیان کرد: اعتلاف گروه های مختلف و فعالان تبلیغ دینی و فرهنگی در استان با یکدیگر باید قوی تر شود تا با عمل به منویات مقام معظم رهبری به راه و مسیر خود قوی تر ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: توجه به برادری و ولایت موجب پیشرفت امور ما خواهد شد و امیدواریم تمامی مجموعه های فرهنگی و تبلیغی استان فارس از حجت الاسلام «حسن قانع» به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی حمایت کنند.

کد خبر 1123896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha