مسابقه نقاشی «پیام آور کربلا»در زیرکوه برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری عدالت روستای گزخت زیرکوه با بیان اینکه مسابقه نقاشی«پیام آور کربلا» توسط کانون عدالت به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)برگزار می شود، گفت: علاقمندان در گروه سنی ۱۰ تا ۱۶ سال می توانند در این مسابقه شرکت داشته باشند.

«فاطمه عبداللهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری عدالت روستای گزخت زیرکوه به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) بحث آذین بندی محله و مسجد روستای گزخت را در دستور کار خود قرار داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عدالت روستای گزخت زیرکوه در ادامه گفت: مراسم جشنی در روز و شب میلاد حضرت زینب (س) مراسم جشنی توسط این کانون در فضای باز مسجد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

وی با توجه به اینکه در روستای گزخت زیرکوه هیچ پرستاری ساکن نیست، افزود: این کانون تصمیم گرفته است تا به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) به دیدار 2 خانواده شهید این روستا جهت تجلیل و تکریم برود.

 

عبداللهی با اشاره به اینکه مسابقه نقاشی «پیام آور کربلا» توسط کانون عدالت به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) برگزار می شود، ادامه داد: علاقمندان در گروه سنی 10 تا 16 سال می توانند در این مسابقه شرکت داشته باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عدالت روستای گزخت زیرکوه در پایان گفت: کانون فرهنگی هنری عدالت در نظر دارد تا به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) مسابقه کتابخوانی نیز باری گروه سنی جوانان و نوجوانان برگزار کند.

 

 

کد خبر 1123935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha