۱۹۰ زوج نیازمند در شرف ازدواج راهی خانه بخت شدند

تقوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به همت همین خیران و کمیته امداد استان سمنان ۱۹۰ زوج نیازمند در شرف ازدواج راهی خانه بخت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سیده«فاطمه تقوی» در جلسه مشارکت خیران در امور خیر کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه نیکوکاران استان سمنان هیچ گاه نیازمندان و محرومان را فراموش نکرده و همه جا دستگیر این افراد بودندگفت: ۱۴۷ زوج در انتظار همدلی مردم خوب استان سمنان هستند تا بتوانند راهی خانه بخت شده و زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون به همت همین خیران و کمیته امداد استان سمنان ۱۹۰ زوج نیازمند در شرف ازدواج راهی خانه بخت شدند، اظهارداشت: در مجموع دو میلیارد ۲۶۶ میلیون تومانی برای حمایت از این زوج‌های در شرف ازدواج پرداخت‌شده است.

 

وی بابیان اینکه نه تنها نوعروسان بلکه به دختران و پسران کمک‌هزینه برای ازدواج مجدد آن‌ها پرداخت‌شده است، ابراز داشت: به این زوج‌ها ۳۴ فقره کمک‌هزینه ازدواج داده‌شده است.

 

تقوی تحکیم بنیان خانواده را از هدف پرداخت کمک‌هزینه ازدواج عنوان کردوافزود: تلاش شد تا با این کمک‌هزینه‌ها این گروه از جامعه بتوانند زندگی خود را آغاز کرده و مورد حمایت واقع شوند.

 

وی بابیان اینکه کمک به پایداری زندگی در زوج‌های جوان و تشویق این بخش از جامعه به تشکیل خانواده دیگر اهداف پرداخت این کمک‌هزینه‌ها است، افزود: بر اساس همین کارکرد کمیته امداد هدیه ازدواج ۱۳ تا ۲۵ میلیون تومانی به نوعروسان اهدا می‌شود.

کد خبر 1123959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha