حمایت از فعالیت های جهادی جهت رفع محرومیت از چهره روستاها ضروری است

حجت الاسلام حسینی نوری با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساخت ها در روستاها، افزود: حمایت از فعالیت های جهادی می تواند بستررفع محرومیت در این مناطق باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید مصطفی حسینی نوری» امروز در شورای اداری شهرستان دورود، اظهار داشت: مناطق روستایی نسبت به قبل از انقلاب پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند و در همه زمینه‌ها به پیشرفت قابل توجهی رسیده‌اند.

 

وی با اشاره به محرومیت های مناطق محروم، افزود: همراهی مسئولان جهت زدودن غبار محرومیت از چهره این مناطق ضروری است.

 

امام جمعه دورود خاطرنشان کرد: فعالیت های جهادی در راستای خدمت رسانی به مردم و زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم است.

 

وی با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت ها در مناطق روستایی، افزود: حمایت از فعالیت های جهادی در این زمینه ضروری است.

 

حجت الاسلام حسینی نوری افزود: متاسفانه به رغم تلاش های جهادگران، برخی طرح ها و برنامه به دلیل نامه بازی و ... بی نتیجه می ماند و مناطق روستایی و محروم از نعمت تقویت زیرساخت ها محروم می مانند.

 

وی با اشاره به مشکلات و کمبودهای روستاهای کمتر برخوردار، اظهار داشت: مشکلات و کمبودها در بسیاری از روستاها وجود دارد اما مشکلات برخی روستاها به عنوان مرکز چند روستا باید به حداقل برسد.

 

حجت الاسلام حسینی نوری افزود: برای رسیدگی به وضعیت زیرساخت های روستایی لازم است در شورای اداری به صورت مستمر وضعیت روستاها بررسی و از فعالیت های جهادی و بسیج در این راستا حمایت شود.

 

امام جمعه دورود با بیان اینکه فعالیت های جهادی فرصت طلایی برای رفع محرومیت در مناطق محروم به ویژه روستاه است، اظهار کرد: بنابراین دستگاه های اجرایی مکلف به همکاری لازم در اجرای طرح های محرومیت زدایی هستند.

 

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد طی 25 آذر ماه روستای چوب درشهرستان دورود با همکاری همه دستگاه های اجرایی بررسی  و در راستای رفع این مشکلات تصمیم گیری شود.

کد خبر 1123986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha