محفل انس با قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری یاس نبوی برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری یاس نبوی دانشکده علوم پزشکی خلخال از برپایی محفل انس با قرآن کریم در حسینیه شهدای گمنام خلخال با حضور جمعی از دانشجویان و اعضای این کانون خبر داد.

«معصومه فتحی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل انس با قرآن کریم در حسینیه شهدای گمنام خلخال با حضور جمعی از دانشجویان و اعضای کانون فرهنگی هنری یاس نبوی دانشکده علوم پزشکی خلخال برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری یاس نبوی دانشکده علوم پزشکی خلخال تصریح کرد: این برنامه معنوی با هدف انس و الفت نوجوانان و جوانان با شهدا در این مکان برگزار شد و مورد استقبال خواهران دانشجو قرار گرفت.

 

وی اذعان داشت: شهدا بر ترویج معارف قرآن کریم در سطح جامعه تاکید داشتند و به عنوان نسل ادامه دهنده راه شهدا باید به توصیه آنها به خوبی عمل کنیم.

 

فتحی خاطر نشان کرد: برپایی دعای فرج برای تعجیل در ظهور منجی عالم حضرت مهدی (عج) و شفای بیماران کرونایی از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود که با شکوه خاصی اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری یاس نبوی افزود: فعالان کانون های مساجد به عنوان حافظان حریم فرهنگ و هنر و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان با برپایی چنین برنامه های قرآنی تلاش می کنند تا سربازان پاسدار حریم انقلاب را پرورش دهد.

 

فتحی ادامه داد: مشارکت در برنامه های سومین رویداد ملی «فهما» از جمله برنامه های اخیر این کانون برای نشان دادن فعالیت های فرهنگی و هنری است.

 

 

کد خبر 1124032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha