فعالیت معلولان در شهرداری شیراز مصداق جمله «معلولیت، محدودیت نیست» است

اصنافی گفت: فعالیت معلولان شاغل در شهرداری شیراز، مصداق جمله «معلولیت، محدودیت نیست» است و به عنوان شهردار شیراز، خواسته های معلولان شاغل در شهرداری شیراز را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (دوشنبه 15 آذر) در دیدار با توان یابان شاغل در شهرداری شیراز به مناسبت روز جهانی معلولان گفت: خدمات رسانی به شهروندان توسط معلولان شاغل در شهرداری شیراز قابل تقدیر است زیرا با وجود محدودیت های خود در حال خدمات رسانی هستند.

شهردار شیراز افزود: فعالیت معلولان شاغل در شهرداری شیراز، مصداق جمله «معلولیت، محدودیت نیست» است و به عنوان شهردار شیراز، خواسته های معلولان شاغل در شهرداری شیراز را پیگیری خواهم کرد.

وی اضافه کرد: در خصوص وضعیت استخدامی معلولان شاغل در شهرداری شیراز و برای تبدیل وضعیت آنها طبق موارد قانونی از وزارت کشور پیگیری لازم را کرده ام و منتظر اعلام نتیجه نهایی هستم.

شهردار شیراز تاکید کرد: برای رفع نیاز این افراد در شهرداری شیراز برای تسهیل تردد و مناسب سازی فضای شهری، پیگیری لازم به انجام می رسد.

«حمیدرضا اسماعیلی» نیز در این نشست گفت: پس از ابلاغ آیین نامه اجرایی معلولین، شهرداری ها به همسطح سازی و احداث مسیرهای مناسب سازی شده اقدام کرده اند تا مشکلات معلولان برای حضور در سطح شهر کمتر شود.

شهردار منطقه ۶ شیراز و نماینده شورای شهرداران مناطق شیراز افزود: در هر منطقه از شهرداری شیراز یک مشاور معلولین برای مناسب ‌سازی شهری حضور دارد و مباحثی مانند رعایت شیب مناسب، امکان عبور ویلچر، مسیرهای ویژه نابینایان و ... بررسی می شود.

وی تاکید کرد: در بعضی معابر قدیمی امکان مناسب سازی تمام معبر وجود ندارد اما تلاشمان می کنیم فضای شهری برای همه اقشار جامعه مناسب باشد.

شهردار منطقه ۶ شیراز با اشاره به رعایت ضوابط مناسب سازی در ساختمان‌ های تازه ساز عنوان کرد: برای صدور پایان کار مواردی همچون وجود رمپ، بالابر، آسانسور و ... بررسی می شود.

کد خبر 1124064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha