جشنواره قرآنی مدهامتان ظرفیت های دینی فعالان کانون های مساجد است

تجری با اشاره به اهمیت شرکت در دوره جشنواره قرآنی مدهامتان و اهمیت برپایی آن گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان ظرفیت های دینی فعالان کانون های مساجد است.

« معصومه تجری» در جریان برپایی پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: برپایی دوره های جشنواره قرآنی مدهامتان فرصت موثری به منظور رقابت مومنانه قرآنی است. 

 

حافظ قرآن کریم و منتخب جشنواره قرآنی مدهامتان از استان البرز افزود: انس با قرآن کریم و حفظ آن زمینه تعالی فردی و در ابعاد بالاتر باعث رشد خانواده توحیدی و ایمانی است. 

 

مادران محور تربیتی فرزندان را کتاب تربیتی قرآن کریم قرار دهند

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه تربیتی و هدایت بخش کلام الله مجید در عرصه خانواده بیان کرد: مادران محور تربیتی فرزندان را کتاب تربیتی قرآن کریم قرار دهند.

 

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در دوره جشنواره قرآنی مدهامتان به عنوان منتخب استان البرز در مشهد مقدس حضور پیدا کردم، ارزیابی ام از برپایی این دوره ها تعمیق بخشیدن به باورهای ایمانی و الهی در میان نیروهای مسجدی است. 

 

حافظ قرآن کریم و منتخب جشنواره قرآنی مدهامتان خاطرنشان کرد: متولد سال هفتاد هستم و از سال هشتاد و ۲ به صورت جدی شروع به حفظ قرآن کریم کردم و در حال حاضر با وجود سه فرزند و زندگی متأهلی در مسیر حفظ قرآن فرزندانم در تلاش هستم. 

 

 

 

 

کد خبر 1124104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha