مراسم استقبال از درب باب المهدی (عج) برگزار شد

آئین استقبال از چارچوب درب باب المهدی (عج ) حرمین شریفین امام هادی (ع ) و امام حسن عسکری (ع ) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، این آئین امرروز (۱۵ آذر ماه) ساعت ۱۴ از مقابل پادگان صاحب الزمان (عج) به صورت خودرویی آغاز و تا میدان امام حسین علیه السلام یاسوج ادامه یافت.

سپس در ادامه این آئین از ساعت ۱۵ با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم از میدان امام حسین (ع) شهر یاسوج تا دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان رو به روی گلستان یک برگزار شد.

در این آئین معنوی مداحان اهل البیت (ع) کربلایی مهدی رضایی و کربلایی احسان شیخی به مرثیه سرایی پرداختند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین، گفت: ساخت درب باب المهدی (عج) حرم امامین عسکریین (ع) به کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده که کار ساخت آن در محل اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود .

«حسن حکمتیان» افزود: بر اساس قرارداد منعقد شده، ساخت این درب باید در طول دو سال انجام شود که بخشی از این زمان سپری شده و تا شش ماه یا یک سال آینده تکمیل می شود و برای نصب به شهر سامرا در عراق منتقل خواهد شد.

وی گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این امر معنوی می توانند کمک های خود را به شماره کارت بانکی این ستاد 5859837000484697 واریز و در فرایند ساخت این درب مشارکت کنند.

کد خبر 1124132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha