نیازهای ناجا در استان کرمان به وزیر کشور اعلام شد

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان امنیت کویر و کرمان را شرط تعیین کننده شاخص های امنیتی در کشور عنوان کرد و در همین راستا نیازهای زیرساختی در استان را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، دوشنبه(۱۵ آذر) در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد؛ از ارتقای شاخص های امنیتی استان خبر داد و گفت: شاخص های امنیتی استان طی چند سال اخیر رشد خوبی داشته است.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان امنیت کویر و کرمان را شرط تعیین کننده شاخص های امنیتی در کشور عنوان کرد و ادامه داد: بین ۷ تا ۳۶ درصد کاهش جرائم خشن و در مجموع تقریباً ۲۱ درصد کاهش در این زمینه داشتیم و در انهدام باندهای شرارت و مواد مخدر بیش از ۷۶ درصد رشد داشتیم.

 

 

وی با بیان اینکه استان کرمان در سال گذشته و سال جاری رتبه اول کشف موادمخدر در کشور را دارد؛ افزود: ضربه مهلکی به یکی از باندهای شرارت که مدت ها در کویر عرض اندام می کرد، وارد کردیم هرچند سه نفر از بهترین های ما در عملیات اخیر به فیض شهادت نائل آمدند.

 

 

سردار ناظری ادامه داد: اما دوره بزن دررو در استان کرمان تمام شده و ادامه این باند را چهار شب پس از آن عملیات زمین گیر کرده و بخشی از موادمخدر را که ترانزیت می شد، کشف کردیم.

 

 

وی ضرورت توسعه امکانات پایش تصویری با توجه به کمبودی که در این زمینه در استان احساس می شود؛ دسته های رزمی پشتیبان یگان های تکاوری که می تواند مرز سیستان را نیز پوشش دهد، گردان دوم یگان ویژه در استان و زیرساخت لازم برای نگهداری معتادین متجاهر را به عنوان نیازهای ناجا در استان مطرح کرد.

 

کد خبر 1124134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha