درخواست  ۵۰ موسسه اسلامی از کشورهای عربی برای توقف عادی سازی

۵۰ موسسه و نهاد اسلامی از کشورهای عربی خواستند تا عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سبأ، نشست موسسات علمای حمایت از قدس و فلسطین که متشکل از 50 نهاد و موسسه اسلامی است، در بیانیه اختتامیه از کشورهای عربی که برای انعقاد توافق‌نامه های عادی سازی و ائتلاف های نظامی و سیاسی با رژیم صهیونیستی شتافتند، خواست تا این شتاب را متوقف کنند. زیرا این اقدام خیانت به خدا، رسولش و مومنان است.

این بیانیه از کشورهای جهان اسلام خواسته شد تا نسل های جوان را آماده کرده و آنها را برای نبرد با رژیم صهیونیستی ساماندهی کنند که نبرد سرنوشت ساز خواهد بود و درطول این نبرد صهیونیست نابود می شود.

 

این موسسه ها در بیانیه اختتامیه خودعملیات یورش صهیونیستها به مسجد الاقصی و تعرض به مقابر و اوقاف اسلامی در قدس اسلامی را محکوم کردند. همچنین موسسات فعال در کشورهای جهان اسلام خواستند اقدام فوری برای توقف عملیات یهودی سازی و تقسیم زمانی و مکانی انجام دهند

 

این بیانیه اعلام کرد: همه امت اسلامی و در راس آنها علما امید را برای ملت قهرمان فلسطین روشن نگه دارد تا مسئله فلسطین زنده باشد و از این ملت حمایت بی دریغ کنند.

در این بیانیه آمده است: صداهایی که هراز چند گاهی در حمله به مقاومت فلسطین و تحریف آن بلند می شود، صداهایی ناهمگون و بدخواهانه است که به رژیم صهیونیست خدمت می کند.

 

این نشست با حضور نمایندگان 50 نهاد و موسسه اسلامی از 28 کشور به مدت سه روز در استانبول برگزار شد و این نهادها متعهد شدند که از فلسطین و قدس حمایت کنند.

کد خبر 1124190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha