مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات کرونایی برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تمدید شد

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب‌وکارهای به شدت آسیب دیده از کرونا در بخش فرهنگ، هنر و رسانه را تا پایان سال جاری تمدید کرد.

«علی اکبر طهماسبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: با درخواست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نود و پنجمین جلسه ستاد کمیته مدیریت کرونا، با تمدید مهلت‌ ثبت نام به صاحبان کسب‌ها و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای به شدت آسیب دیده از حوادث و امهال بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی اعطایی تا پایان سال جاری موافقت شد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: بر همین اساس صاحبان مشاغل آسیب دیده فرهنگی، هنری و رسانه‏‌ای از کرونا در خراسان شمالی برای ثبت نام و بهره‌‏مندی از تسهیلات حمایتی کرونا می‏‌توانند به سامانه کارا مراجعه کنند و موسسه‏‌های مالی و اعتباری نیز موظف به اجرای کلیات این مصوبه هستند.

 

طهماسبی افزود: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه استان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32234412 داخلی 102 تماس حاصل کنند.

 

وی مجموع متقاضیان دریافت تسهیلات کرونایی را 781 نفر به مبلغ 14 میلیارد و 580 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از این تعداد 557 نفر مشمول دریافت تسهیلات به مبلغ 9 میلیارد و 169 میلیون تومان می شوند.

 

 

کد خبر 1124293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha