کمک ۱۰ میلیارد ریالی حامیان به ایتام و محسنین بشرویه

حلوانی با بیان اینکه در حال حاضر۴۲۲ فرزند یتیم و محسنین در شهرستان بشرویه تحت حمایت قرار دارند، گفت: حامیان از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال به این افراد کمک کرده اند.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طرح اکرام و ایتام محسنین یکی از طرح های حمایتی کمیته امداد است که بخش اکرام از فرزندان یتیم و بخش محسنین از فرزندانی که پدرشان از کارافتاده، زندان، و متارکه هستند حمایت می نماید.

 

مدیر کمیته امداد بشرویه با بیان اینکه در حال حاضر 422 نفر فرزند یتیم و محسنین در شهرستان بشرویه از حمایت های این نهاد بهره مند می شوند، افزود: از این تعداد 58 نفر فرزند یتیم و 364 نفر از فرزندان محسنین هستند.

 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزار و 757 نفر حامی و خیر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد بشرویه همکاری دارند، ادامه داد: از این تعداد 985 نفر حامی ایتام و مابقی حامی فرزندان محسنین هستند.

 

حلوانی در ادامه بیان کرد: حامیان از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ  10 میلیارد و 715 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود مساعدت نموده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 88 درصد رشد داشته است.

 

مدیر کمیته امداد بشرویه در پایان گفت: این مبالغ با نظارت کمیته امداد در زمینه های تامین مسکن، بیماری سرپرست یا اعضای خانواده، امور تحصیلی، ازدواج و اهدای کمک هزینه ازدواج و سایر نیازهای خانواده ها هزینه شده است.

کد خبر 1124298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha