موافقت مجلس با یک فوریت طرح حمایت از شرکت‌ها و موسسات خلاق در حوزه فناوری‌های نرم

نمایندگان مجلس با یک فوریت طرح حمایت از شرکت‌ها و موسسات خلاق و تجاری سازی فناوری‌های نرم موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی شبستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز سه شنبه (16آذر)مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح حمایت از شرکت‌ها و موسسات خلاق و تجاری‌سازی فناوری‌های نرم موافقت کردند.

نصرالله پژمانفر ،نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از طراحان این طرح گفت: امروز جریان استکبار در حال تقابل با گفتمان انقلاب اسلامی است. جریان استکبار در دو صحنه سخت‌افزار و جریان نرم در مقابل ما ایستاده است. در حوزه سخت‌افزار که اقدامات خوبی انجام داده‌ایم و در تقابل با دشمن پاسخ‌های خوبی داده شد. اما باید توجه کنیم که امروز جریان استکبار در حوزه نرم نیز به تقابل با گفتمان انقلاب برخواسته است.

وی خاطر نشان کرد: جریان استکبار در این تقابل نرم تلاش دارد که فرهنگ ایرانی – اسلامی را از بین ببرد. استکبار در حوزه علوم فناوری ورود جدی داشته و با محصولات فرهنگی تلاش داشته محتوای نامناسبی عرضه کند و تلاش داشته محصولات فرهنگی غربی در میان جوامع رسوخ پیدا کند.

پژمانفر تصریح کرد:  ما باید در زمینه رسانه، میراث فرهنگی و گردشگری به این موضوع ورود کنیم. در همین راستا ما طرحی ارائه کردیم تا زیرساخت‌های قانونی برای یکپارچه‌سازی فعالیت‌ها و جلوگیری از موازی‌کاری دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1124313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha