تامین سرمایه احداث نیروگاه خورشیدی در مناطق روستایی به همت کمیته امداد فارس

جوادی گفت: کمیته امداد فارس با جذب ۴۷ میلیارد تومان اعتبار مازاد برای ایجاد اشتغال روستایی و عشایری موفق به تامین سرمایه مورد نیاز برای احداث نیروگاه های خورشیدی در مناطق روستایی فارس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید اسماعیل جوادی»، امروز (سه شنبه 16 آذر) با اشاره به اختصاص اعتبار به اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: کمیته امداد فارس علاوه بر جذب صد در صدی سهم خود از ایجاد اشتغال روستایی و عشایری، موفق به جذب 47 میلیارد تومان اعتبار مازاد در این خصوص شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس افزود: بدین سهم عمده سرمایه مورد نیاز برای احداث نیروگاه های خورشیدی در مناطق روستایی استان از محل این اعتبارات تامین شده است.

وی اضافه کرد: سهم فارس از اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، 126 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که تاکنون تمامی آن جذب شده و جذب 47 میلیارد تومان اعتبار مازاد بر آن نیز صورت گرفته است.

جوادی اعلام کرد: همکاری بانک های کشاورزی و توسعه تعاون و صندوق «کارآفرینی امید» با کمیته امداد فارس در ارائه و جذب این اعتبارات قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: برای افزایش سقف این تسهیلات تا مبلغ 200 میلیون تومان نیز از طریق کارگروه ملی و ستاد مرکز، رایزنی های لازم انجام شده و متقاضیان واجد شرایط با مراجعه به کمیته امداد و ثبت نام در سامانه «کارا» می توانند اقدام کنند.

کد خبر 1124326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha