دانشجوی انقلابی یاور و بازوی برگزاری مراسم ضد استکباری و مذهبی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دانشجوی انقلابی یاور و بازوی برگزاری مراسم ضد استکباری و مذهبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با روز 16 اذر روز دانشجو پیش از ظهر امروز رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین بازدید کرد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این بازدید گفت: خوشبختانه دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در حوزه های فرهنگی، سیاسی انقلابی و  علمی و آموزشی فعال و موفق بوده است.
وی افزود: دانشجوی انقلابی و در تراز جمهوری اسلامی باید روحیه دینی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند و مسئولان دانشگاه نیز این روحیه را حفاظت و تقویت کنند.
حجت الاسلام محمودی سرزندگی و شادابی دانشگاه را لازمه داشتن جامعه علمی و ادبی موثر دانست و تصریح کرد: دانشگاه باید همیشه پویا و سرزنده باشد، و در همه حوزه ها خصوصا علمی، ادبی و اجتماعی غنی باشد.
وی در پایان با تقدیر از همکاری دانشگاه های موجود در دشت ورامین در برگزاری مناسبت ها خصوصا همایش 15خرداد اظهار داشت: دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی در برگزاری همایش های مختلف دینی و مذهبی می توانند از ظرفیت یکدیگر استفاده کنند و لازم است از هم اکنون در خصوص برگزاری همایش 15خرداد تصمیم گیری و هم فکری نمایند.
مهندس حمید رضا خانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری شهرستان ورامین ضمن تشکر از حضور امام جمعه موقت ورامین در این دانشگاه گفت: سعی کرده ایم در مناسبت ها شرایط ایده آل را حفظ کنیم و اگر وظیفه ای به این دانشگاه محول گردیده است با همکاری دانشجویان به بهترین نحو انجام دهیم.
وی در خصوص کارهای صورت گرفته در این دانشگاه اظهار داشت: با همت کادر دانشگاه، اساتید و دانشجویان عزیز این دانشگاه توانست رتبه دو کشوری را از بین ۸۸ دانشگاه موجود استان تهران در بحث کیفیت و نظر سنجی خدمات صورت گرفته کسب نماید و در حال حاضر نیز ۹۰۰ دانشجوی فعال در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که کلاس های کارگاهی بصورت فعال و بقیه رشته ها به دلیل شرایط کرونایی آنلاین است.
خانی رشته های موجود در این دانشگاه را در مقطع کاردانی و کارشناسی 10  رشته عنوان کرد و این رشته ها را شامل کاردانی فنی فناوری اطلاعات، معماری شهری، عمران-نگهداری و مرمت ساختمان، عمران-حمل و نقل شهری، امور دفتری، امداد و نجات شهری، و رشته های کارشناسی شامل کارشناسی فناوری اطلاعات(خدمات رایانه ای در شهرداری)، فناوری معماری –طراحی و نوسازی بافت های فرسوده، مدیریت و فرماندهی عملیات در حریق و حوادث، مدیریت امور دفتری برشمرد و اظهار امیدواری کرد در ترم بهمن ماه سال جاری 3 رشته دیگر به این عناوین اضافه گردد.

کد خبر 1124381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha