تجلیل از خانواده شهیده مدافع سلامت «سیده فاطمه شفیعی نژاد» در سه شنبه های تکریم

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران در راستای سه شنبه های تکریم با حضور در منزل سرداران شهید عزیزالله و عبدالحمید زارعی و شهیده مدافع سلامت سیده فاطمه شفیعی نژاد روستای کیاپی شهرستان میاندورود با خانواده معظم این شهدای والامقام دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «رجب نعمتی قرا» امروز(۹آذر)‌ در دیدار با خانواده سرداران شهید عزیزالله و عبدالحمید زارعی و شهیده مدافع سلامت سیده فاطمه شفیعی نژاد روستای کیاپی شهرستان میاندورود در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم ضمن گرامیداشت یاد و نام این شهدای والامقام، بیان کرد: امنیت و آسایش امروز را مرهون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس هستیم.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران ضمن قدردانی از کادر درمانی که در خط مقدم مقابله با کرونا حدود ۲سال تلاش شبانه روزی دارند، افزود: مدافعان سلامت همچنین با نثار جان شیرین خود در برابر کرونا قد علم کرده و اجازه ندادند گزندی به ملت شریف ایران اسلامی برسد و می طلبد آن دسته از هم وطنان شریف که با عادی انگاری و نزدن ماسک و واکسن، بار دوش جبهه مقابله با کرونا را زیاد می کنند خود را موظف به قدرشناسی از این ایثار مدافعان سلامت و خانواده های آنها بدانند و با کادر درمان همکاری داشته باشند.

 

 

وی با بیان اینکه امیدواریم خداوند روح این شهدای ولامقام را با شهدای کربلا محشور کرده و به خانواده و به‌ویژه پدر شهید سلامتی و شفا عطا کند، بیان کرد: یکی از ماموریت های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که از سال گذشته شروع شده برنامه سه‌شنبه‌های تکریم  است که با هدف تکریم خانواده های معظم شهدا در حال اجرا است.

 

 

حجت الاسلام نعمتی قرا افزود: در این سه شنبه‌های تکریم مدیران کانون ما در سطح کشور به دیدار خانواده معظم شهدا رفته و از آن‌ها تجلیل و تکریم می‌کنند، تا به امروز به فضل پروردگار مدیران این حوزه در کشور به دیدار ۳۳ هزار خانواده شهید رفتند.
 

 

وی با اشاره به پیش رو بودن روز ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار، بیان کرد: امیدواریم خداوند روح شهیده «سیده فاطمه شفیعی نژاد» را با حضرت زینب (س) محشور کند، امیدواریم در عمل ادامه دهنده راه شهدا بوده و امانتدار آرمان‌های شهیدان و ارزش‌های انقلابی و اسلامی که این روزها در فضاهای مجازی مورد هجمه فراوانی قرار می‌گیرد باشیم.

 

سرپرست ستادهماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران خاطرنشان کرد: ما از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد ریخته شدن خون شهدا هستیم، تنومند شدن انقلاب به‌واسطه این ایثارگری‌ها اتفاق افتاده است، امروز بنا بر فرموده مقام معظم رهبری بیمارستان‌ها جبهه مقدم است، کادر درمان سال سختی را پشت سر گذاشتند تا اینکه امروز تعداد فوتی‌ها به صفر رسید.

 

 

وی با بیان اینکه پرستاران در روزهای آغاز کرونایی بی‌دفاع بودند تا اینکه واکسیناسیون انجام شد، عنوان کرد: سال گذشته سالی پر درد و  رنج بود، تا اینکه ما در این راه شهید دادیم، امیدواریم بتوانیم با عمل درست زیر سایه ولایت باشیم و بتوانیم در هر سنگری که هستیم در مقابل هجمه‌های فرهنگی ایستادگی کنیم و آرمان‌های شهیدان احیا شود.

به گزارش شبستان، شهیده «سیده فاطمه شفیعی نژاد» پرستاربیمارستان فاطمه زهرا(س) ساری، پس از شیوع بیماری کووید۱۹ علیرغم اشتغال در بخش ای سی یو جراحی ، همواره داوطلب خدمت به بیماران کرونایی بود و چندبار به این بیماری مبتلا شد و در نهایت پس از بیست سال خدمت صادقانه ، بر اثر ابتلا مجدد به کرونا ، در ظهر جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

کد خبر 1124385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha