اجرای طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» گامی در جهت بالا بردن فرهنگ مطالعه در استان خواهد شد

رضاقلیزاده گفت: طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» با هدف کمک به فرهنگ مکتوب در استان اردبیل اجرا می شود و امیدواریم گامی در جهت بالا بردن فرهنگ مطالعه در استان بردارد.

«پروانه رضاقلیزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» با هدف کمک به فرهنگ مکتوب  در استان اردبیل اجرا می شود و امیدواریم گامی در جهت بالا بردن فرهنگ مطالعه در استان بردارد.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: این طرح با همکاری کتابخانه های عمومی استان و معاونت فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل اجرا خواهد شد.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: در این طرح کتاب های مازاد و درسی شهروندان و دانشجویان دریافت خواهد شد و در اختیار کتابخانه های عمومی استان برای استفاده عموم قرار خواهد گرفت.

 

رضاقلیزاده افزود: علاقمندان برای مشارکت در این طرح می توانند کتاب های اهدایی خود را به کتابخانه های عمومی در شهرها و مناطق روستایی و یا حوزه های بسیج دانشجویی تحویل دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: از گروه های جهادی بسیج دانشجویی که در این طرح کتابخانه های عمومی استان را یاری خواهند کرد، سپاسگزارم و امیدواریم این طرح موجب افزایش فرهنگ مطالعه در سطح جامعه شود.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یادآور شد: چنین طرح های فرهنگی می تواند گام های برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح جامعه باشد.

 

کد خبر 1124404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha