پایش خانه های قرآنی در استان زنجان

ورقایی از پایش خانه های قرآنی در استان زنجان خبر داد و گفت: تاکنون ۶۰ درصد خانه های قرآن و عترت در طرح پایش خانه های قرآنی شرکت کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان از مشارکت 60 درصدی خانه های قرآن و عترت استان زنجان در طرح خود اظهاری پایش خانه های قرآنی خبر داد.

 

مهدی ورقایی ادامه داد: با شروع مرحله اول پایش و ارزیابی خانه های قرآن که از مرحله خود اظهاری مدیران خانه های قرآن و عترت از سوی سازمان دارالقرآن الکریم بصورت سراسری در شهریور و مهر ماه سال جاری آغاز شد.

 

به گفته وی، بر اساس اعلام این سازمان، 60 درصد از خانه های قرآن و عترت استان زنجان موفق به ثبت اطلاعات مورد نیاز خانه قرآنی خود در سامانه خود اظهاری شدند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: با همکاری کارشناسان قرآنی دفاتر تبلیغات اسلامی سراسر استان نسبت به اطلاع رسانی به مدیران خانه های قرآن و عترت، استان این امر حاصل شد و پیگیری‌ها جهت ثبت خوداظهاری مدیران خانه های قرآن که از این طرح جامانده اند ادامه دارد و سامانه جهت ثبت اطلاعات این خانه های قرآنی باز است.

 

ورقایی همچنین اظهار کرد: بزودی مرحله دوم این ارزیابی از 20 آذرماه بصورت حضوری و بازدید میدانی از خانه های قرآن و عترت استان با حضور تیم ارزیابی انجام خواهد شد .

 

کد خبر 1124412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha