حال ۲۱ بیمار کرونایی در قم وخیم است

قدیر گفت: در حال حاضر ۱۱۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری بوده که حال ۲۱ نفر آن‌ها وخیم گزارش‌شده است و در شرایط ویژه قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قدیر» امروز (سه‌شنبه 16 آذر) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کووید۱۹ در قم گفت: در روز گذشته 27 نفر با علائم کرونا به بیمارستان‌های قم مراجعه کرده که 21 نفر آن‌ها نیاز به بستری داشته و اقدامات لازم انجام شد.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با لطف خداوند و تلاش پزشکان و پرستاران، 19 بیمار بستری نیز از بیمارستان مرخص و متأسفانه دو بیمار کرونایی نیز جان خود را از دست دادند.
 

وی گفت: در حال حاضر 115 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری بوده که حال 21 نفر آن‌ها وخیم گزارش‌شده است و در شرایط ویژه قرار دارند.


قدیر در خصوص انجام تست‌های روزانه گفت: 179 تست روز گذشته در قم گرفته شد و جواب 16 مورد تست کرونا نیز که مثبت شده بود، اعلام شد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به موضوع واکسیناسیون در قم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یک‌میلیون و 378 هزار و 725 دوز واکسن کرونا در قم تزریق‌شده و انجام تزریق دوز سوم برای افراد بالای 40 سال نیز در دستور کار است.

کد خبر 1124449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha