ادامه راه شهدای دانشجو، اطاعت و پیروی از مقام معظم رهبری است

حجت الاسلام سلطانی گفت: ادامه راه امام راحل عظیم الشان و شهدای انقلاب و دانشجو، اطاعت و پیروی از فرمایشات و راهنمایی های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العمظى امام خامنه ای مدظله العالی می باشد.

حجت الاسلام «محمد سلطانی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در خصوص روز دانشجو با بیان اینکه  روز دانشجو روز متمایزی در تاریخ کشور ما است؛ افزود: در دوران خفقان پهلوی و پس از کودتای ننگین ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ - دانشجویان حق طلب و بصیر، به نمایندگی از مردم مسلمان ایران اسلامی با حضور در صحنه سیاسی کشور از جمله بخش اعلامیه و تعطیلی کلاسهای درس، آشکارا خواسته های به حق و خشم و نفرت خود از حضور دولتمردان مستکبر آمریکا در کشورمان اعلام کردند و دغدغه های دینی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دانشجویان را به رژیم منحوس پهلوی متذکر شدند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی بیان کرد: رژیم سفاک و دیکتاتور طاغوت که همه دستوراتش را از اربابان انگلیسی و آمریکایی خود می گرفت به منظور نجات از هرج مرج بوجود آمده و جلوگیری از خیزش مردمی، به دستور آمریکا و هنگام خروج دانشجویان از دانشگاه تهران، آنان را هدف گلوله قرار داد و سه تن از دانشجویان با نثار خون خود، جاودانه تاریخ ایران زمین شدند و این روز به نماد استکبار سیزی و عدالت خواهی دانشجویان در تاریخ ایران ثبت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان روز دانشجو نامگذاری گردید.

 

وی ضمن گرامی داشتن یاد شهدای والامقام سنگر علم و دانش، بویژه علامه شهید مطهری، شهید دکتر بهشتی، شهید آیت الله دکتر مفتح و دیگر شهدای عزیزی که نقش ارزشمندی در آگاهی بخشی به جوانان دانشجوی کشور ایفا نمودند؛ بیان کرد: ادامه راه امام راحل عظیم الشان و شهدای انقلاب و دانشجو، اطاعت و پیروی از فرمایشات و راهنمایی های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العمظى امام خامنه ای مدظله العالی می باشد.

 

کد خبر 1124452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha