رزمایش‌ مواسات و همدلی ملت ایران در دنیا بی‌نظیر است

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه کمک به هم نوعان وظیفه همگانی است گفت: رزمایش‌های مواسات و همدلی در ایران اسلامی که با هدف کمک به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان انجام می‌شود در کل دنیا بی‌نظیر و منحصر به فرد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (سه‌شنبه، 16 آذر) در مراسم افتتاح مرکز گروه جهاد امداد امام مهدی(عج) در روستای توتکله سفلی رودسر با بیان اینکه هر چه که انسان را به خدا نزدیک کند تقواست اظهار داشت: قرآن کریم در مورد تقوا و انجام کارهای خیر تاکیدات و سفارشات بسیار زیادی دارد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر فرمان مقام معظم رهبری در مورد برگزاری رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در ایام کرونا را یکی از مصادیق بارز تقوای الهی و کار خیر ذکر کرد و یادآور شد: کمک به هم نوعان وظیفه همگانی است و هر کسی با هر تخصص و بضاعتی که دارد می‌تواند در این عرصه ورود کرده و به رسالت خود عمل کند.

 

روحانی اقداماتی که در جریان رزمایش‌های مواسات و همدلی در ایران اسلامی با هدف کمک به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان انجام می‌شود را در کل دنیا بی‌نظیر و منحصر به فرد اعلام کرد و بیان داشت: مرکز گروه جهاد امداد امام مهدی(عج) خدمات لازم را به نیازمندان به شکل رایگان ارائه می‌دهند و واقعا اقداماتشان قابل تقدیر است.

 

وی با تاکید بر اینکه آثار مثبت اقدامات جهادی و خیرخواهانه علاوه بر ثواب الهی به پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نوشته می‌شود: بسیجیان، جهادگران، پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت کار بسیار ارزشمندی را برای کمک به محرومان آن هم در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا انجام می‌دهند که اجر بالایی در پیشگاه خداوند دارد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ضمن تشکر و قدردانی از عوامل فعال در مجموعه مرکز گروه جهاد امداد امام مهدی(عج) اظهار داشت: توفیق اتصال به خدا، اهل‌بیت(ع) و امان زمان(ع) آن هم در کشوری غربی و انجام کارهای خیرخواهانه تنها موهبتی است که از جانب خداوند متعال نسیب افرادی مانند دکتر ملک‌زاده می‌شود.

 

روحانی توجه به مردم و همنوعان را کاری که موجبات خشنودی پروردگار را به دنبال دارد خواند و اظهار داشت: امروز 16 آذر است و لازم است از دانشجویانی که در آن‌ سال‌ها برای پاسداشت اسلام و عزت کشور در مقابل آمریکایی‌ها ایستادگی کرده و جان خود را فدا کردند یاد کنیم و اسمشان را زنده نگهداریم.

 

وی آسایش و امنیت امروز را ثمره خون پاک شهدای اسلام و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: همان جوانانی که دیروز در برابر آمریکایی‌ها ایستادند و حماسه 16 آذر را رقم زدند امروز هم وارد میدان کار جهادی شدند تا به همه علی‌الخصوص بدخواهان نظام مقدس جمهوری بگویند که کشورمان می‌تواند خود را اداره کند و مستقل است.

کد خبر 1124481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha