فرصت دانشجویی برای توسعه علمی و خدمت به جامعه باشد

حججی در نشست با مدیران مسئول و فعالان اجتماعی دانشجو تیران و کرون گفت: فرصت دانشجویی برای توسعه علمی و خدمت به جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، مجید حججی در نشست با جمعی از در نشست با مدیران مسئول و دبیران سازمان های مردم نهاد دانشجو تیران و کرون به مناسبت 16 آذر اظهارداشت: فرصت دانشجویی برای کسب علم و دوری از بازی های سیاسی باشد.

فرماندار تیران و کرون افزود: آگاهی و اطلاع از مسائل سیاسی روز جهان لازم است امار گرفتاری در بازی سیاسی به رشد اقتصادی و پیشرفت علمی آسیب می زند.

 

وی ادامه داد: فرصت دانشجویی برای توسعه علمی و خدمت به جامعه باشد و از مسائل حاشیه ای پرهیز شود و دانشجویان به دنبال کسب علم و ایجاد کارآفرینی برای خود و سایر جوانان باشند.

 

شهرک کارآفرینان جوان تیران و کرون

 

حججی با اشاره به جمعی از جوانان که در این شهرستان اقدام به راه اندازی کسب و کارهای جدید کرده اند، تصریح کرد: شهرک صنعتی برای کارآفرینان جوان تشکیل و فرصتی شده تا از آن برای توسعه فعالیت های فناورانه و جدید روز رقم بخورد.

وی نبود زمین و محیط کار برای فعالیت های کارآفرینان جوان را دغدغه ای پیش روی این حوزه بیان کرد و اذعان داشت: اختصاص زمینی برای این کار به رفع این چالش کمک خواهد کرد.

 

فرماندار تیران و کرون با بین اینکه جمعی از این جوانان در کنار همدیگر قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: این مجمع به توسعه فعالیت های علمی کمک خواهد کرد.

کد خبر 1124532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha