اعلام برنامه‌ اجراهای جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

برنامه‌ اجرای نمایش‌های بیست و هفتمین دوره جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، برنامه‌ اجرای نمایش‌های بیست و هفتمین دوره جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک اعلام شد و گروه‌های نمایشی از (شنبه ۲۰ آذر) تا (دوشنبه ۲۲ آذر) به اجرای نمایش‌های خود می‌پردازند.

 

در روز (شنبه ۲۰ آذر) نمایش «کوارتت پر» با نویسندگی «سید صادق فاضلی» و کارگردانی «افشین سلطانی»، نمایش «آذر اندوهبار» با نویسندگی «علی میرزا عمادی» و کارگردانی «میثم ملازینل» و نمایش «استرالیا» با نويسندگی «پیام لاریان» و کارگردانی «سیدمحمدهادی هاشم‌زاده» به روی صحنه می‌رود.

 

در روز (یکشنبه ۲۱ آذر) نیز نمایش «باتلاق» با نویسندگی و کارگردانی «بهروز وفایی»، نمایش «سوپ موش» با نویسندگی «افق ایرجی» و کارگردانی «پوریا رضایی» و نمایش «فوبیا» با نويسندگی «محمدرضا خردمند» و «محمد زارعی» و کارگردانی «محمدرضا خردمند» و «حسین مشکی‌زاده» اجرا می‌شود.

 

همچنین در روز (دوشنبه ۲۲ آذر) نمایش «یک و بیست دقیقه بامداد» با نویسندگی و کارگردانی «پژمان شاهوردی» و نمایش «بدخیم» با نویسندگی و کارگردانی «مهدی آشوغ» به روی صحنه خواهد رفت.

 

گفتنی است، آئین اختتاميه بیست و هفتمین دوره جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک (سه‌شنبه ۲۳ آذر) در سالن اصلی تالار خورشید برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1124534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha