ازدواج و اشتغال جوانان از نیازهای مهم جامعه است/ توجه به مناسب سازی معابر

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره شرایط سخت اجتماعی گفت: ازدواج و اشتغال جوانان از نیازهای مهم جامعه است و باید همکاری و تعامل بین بخشی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد« در مراسم توزیع رایگان ویلچر برای معلولان در شهرستان برخوار اظهارداشت: ازدواج و اشتغال جوانان از نیازهای مهم جامعه است و باید همکاری و تعامل بین بخشی ایجاد شود تا از تبعات و مشکلات بیشتر آن جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: بسیاری از زوج های جوان آمادگی و زمینه ازدواج را دارند اما شرایط سخت اقتصادی و عدم توانایی در تهیه جهیزیه و مسکن مانع این امر خیر شده است.

 

وی ادامه داد: معضلات حوزه درمان برای بیماران خاص و نیازمندان نیز دغدغه دیگری است که باید به آن پرداخته شود و افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

امام جمعه اصفهان همکاری خیرین در رفع مشکلات اقشار خاص مثل معلولان را مهم بیان کرد و گفت: سازمان های حمایتی مثل کمیته امداد، بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام توانسته اند در رفع نیازهای اقشار مختلف وارد صحنه بشوند و خدمت رسانی کنند.

 

وی اضافه کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی اما مردم در امر کمک به هم نوعان خود پیشتاز و خیرخواه بوده اند.

 

توجه به مناسب سازی معابر

 

آیت الله طباطبایی نژاد به دغدغه های معلولان اشاره کرد و اذعان داشت: خیلی از مسیرها برای تردد این قشر مناسب نبوده و باید شرایط تسهیل شود.

وی توجه به مناسبت سازی معابر را ضروری بیان کرد و گفت: ادارات و نهادهای مختلف برای این امر مهم همت کنند و سهم خود را با تلاش ویژه ایفا نمایند.

 

امام جمعه اصفهان به تامین ویلچر برای معلولان اشاره کرد و اظهارداشت: هزینه های بالای خرید آن از یک طرف و زمان طولانی برای تامین آن به صورت رایگان از سوی نهادهای حمایتی از دیگر دغدغه های معلولان جسمی بود که اخیرا با طرح های جدید این مشکل رفع و شرایط بهتر از گذشته شده است.

کد خبر 1124539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha