توزیع گوشت نذری میان نیازمندان توسط بچه‌های کانون شهید قشقائی

حجت‌الاسلام موسوی از توزیع ۵۰ بسته گوشت به همت بچه‌های کانون فرهنگی هنری شهید قشقائی میان خانواده‌های کم بضاعت و نیازمند خبر داد.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت الاسلام «سید محمد باقر موسوی»؛ با اشاره به رویکردهای حمایت کانون فرهنگی هنری قشقایی در در راستای دستگیری از محرومان و خانواده های کم بضاعت گفت: مرحله جدید توزیع گوشت نذری به همت بچه های این کانون در  حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید قشقائی مسجد امام علی(ع) شهر قدس افزود: در همین این راستا، ۵۰ بسته گوشت نذری از سوی بچه های مسجد تهیه و میان خانواده های کم بضاعت و محروم در حال توزیع است.

 

امام جماعت مسجد امام علی(ع)بیان کرد: در مجموع برای تهیه این تعداد بسته گوشت، 2 میلیون و 600 هزار تومان هزینه شده که اعتبار آن با کمک و همت خیران و نیکوکاران تامین شده است.

 

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: این بسته های گوشت نذری در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، بین فقرا و نیازمندان توزیع می شود.

 

وی ادامه داد: کمک به خانواده های نیازمند یکی از رویکرد های این کانون فرهنگی و هنری است که در دوران شیوع کرونا این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید قشقائی گفت: بچه های این کانون در فعالیت های فوق برنامه خود تا کنون طرح های مختلفی در زمینه کمک به خانواده های محروم و کم بضاعت انجام داده اند.

کد خبر 1124547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha