برگزاری برنامه های ایام فاطمیه  توسط کانون شهید  مفتح ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: همزمان با ایام فاطمیه برنامه های مختلفی توسط کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر برگزرار می‌شود.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:همزمان با ایام فاطمیه برنامه های مختلفی توسط کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملار برگزاتر می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح ملایر  از برگزاری مراسم عزاداری  به مناسبت ایام فاطمیه و همزمان با شهادت حضرت فاططمه الزهرا(س)  در این کانون خبر داد و افزود: این برنامه ها به  صورت حضوری  با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای کانون و مسجد برگزار خواهد شد.

 

وی برگزاری دعای کمیل در شب جمعه، برگزاری زیارت عاشوار، دعای توسل و روضه خوانی را از دیگر برنامه های ایام فاطمیه در این کانون برشمرد.

حجت الاسلام  داوری با بیان اینکه  برنامه های طرح تلاوت نور نیز به صورت هفتگی در کانون برگزار می شود تصریح کرد این برنامه در ایام فاطمیه نیز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از توزیع تعدادی بسته معیشتی در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: در حال جمع آوری کمکها هستیم که به محض جمع آوری  بسته های معیشتی تهیه و در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان نیز گفت: این مسابقات  همه ساله و در بین کانونهای فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

 وی یادآور شد:  در مسابقات امسال نیز حدود 20 نفر نیز از کانون شهید مفتح ثبت نام کردند.

 وی در ادامه با اشاره به همکاری این کانون با مراکز بهداشتی و درمانی نیز گفت: از ابتدای کرونا اعضای این کانون در توزیع ماسک، اقدامات جهادی شامل ضد عفونی معابر، شناسایی افراد کرونایی، همکاری در راستای اطلاع رسانی های بهداشتی و... برنامه های خوبی را داشته اند.

حجت الاسلام داوری همچنین از برگزاری آموزش مقدماتی بسیج برای اعضای کانون  خبر داد و گفت: این آموزش ها نیز با همکاری پایگاه بسیج برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر  اظهار کرد: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر از سال 73 تاسیس شده و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد .

کد خبر 1124596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha