تشکیل شورای هماهنگی ایثارگران مجموعه وزارت تعاون در استان‌ها

آزادی از تشکیل شورای هماهنگی ایثارگران دستگاه های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور و استان ها خبر داد و گفت: بدنبال ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگران در سطح کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «مسعود آزادی» امروز(۱۷ آذرماه) در دیدار صمیمی با ایثارگران اداره کل تعاون، کار مازندران ضمن ادای احترام و ادب خدمت ایثارگران با تأکید بر اینکه ایثارگران الگوی مناسبی برای مردم در جامعه هستند اظهار کرد: ایثارگران با دل و جان کار می کنند و همواره به فکر و دلسوز مردم بوده و هستند.

 

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران تصریح کرد: ایثارگران دلیر و شجاع ایران اسلامی حماسه آفرینان، مجاهدان و دریادلان در روزگار سرنوشت ساز دفاع مقدس، ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بوده و خواهند بود و خاطره خوش این از خودگذشتگی ها در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس کشور عزیزمان همواره باقی خواهد ماند.

 

وی افزود: باید برای رفع مشکلات ایثارگران گام های بزرگی برداریم و برای این مهم نگاه ویژه ای در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد.

 

آزادی از تشکیل شورای هماهنگی ایثارگران دستگاه های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور و استان ها خبر داد و افزود: بدنبال ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگران در سطح کشور هستیم.

 

وی ادامه داد: در همین راستا در ابتدای سال دستورالعمل تجلیل و تکریم وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای تابعه ابلاغ و بزودی با دستور وزیر که نگاه ویژه ای به ایثارگران دارند اجرایی خواهد شد.

 

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه ایثارگران باید الگوی مناسبی برای مردم در جامعه باشند تصریح کرد: ایثارگران با دل و جان کار می کنند و همواره به فکر و دلسوز مردم بوده و هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: سامانه جامع ایثارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای تابعه  راه اندازی شده است و در مرحله ورود داده می باشد و امیدواریم بتوانیم نیازهای جامعه هدف در جهت برنامه ریزی بمنظور خدمات رسانی بهتر را شناسایی و گامی مهم برای این قشر گرانقدر برداریم.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این نشست گفت: با افتخار باید بگویم ۵۲ نفر ایثارگر اهم از فرزند شهید، جانباز، آزاده و رزمنده در این اداره کل و در سطح استان مشغول فعالیت هستند.

 

«علی باقری» افزود: این نظام و انقلاب مدیون خون شهدا و تلاش های شجاعانه ایثارگران است و مشکلات این قشر در کشور باید به حداقل برسد زیرا در حساس ترین زمان ها کمک حال کشور و حافظ این مرز و بوم بوده اند.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: همه ما باید مروج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور باشیم و این مهم یکی از ضروری ترین اقدامات در شرایط حساس کنونی است.

 

در ادامه این نشست صمیمی ایثارگران حاضر در جلسه به بیان نظرات، پیشنهادات، انتقادات، مشکلات و درخواست های خود پرداختند و در پایان این نشست صمیمی از برخی از ایثارگران حاضر در جلسه به نمایندگی از همه ایثارگران با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر 1124602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha