استقرار هنرستان کشاورزی در دشت ورامین، سرمایه گذاری برای توسعه کشاورزی و منابع طبیعی است

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: استقرار هنرستان کشاورزی در دشت ورامین، یک سرمایه گذاری برای توسعه کشاورزی و منابع طبیعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، پیش از ظهر امروز امام جمعه موقت شهرستان ورامین به همراه فرمانده بسیج ادارات از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران بازدید کردند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این نشست با تقدیر از زحمات صورت گرفته گفت: امروز دنیای علم و رقابت های علمی و تولیدی است و مانند گذشته نیست، ، نهادهای ذیربط و ادارات باید نسبت به یافته های مرکز تحقیقات اصلاح بذر سرمایه گذاری کنند تا با الگو دهی و شناختن سرزمین به سوی توسعه و بهره مندی هر چه بیشتر از سرمایه های موجود پیش روی کنیم.
وی افزود: مرکز تحقیقات در کارها و ضرورت ها نتوانسته خود را به افکار عمومی و مخاطبان معرفی نماید، یافته ها و ظرفیت ها را در عرصه رسانه ها در معرض نمایش افکار عمومی قرار بدهید؛ تولید امروز بزرگترین رسالت ما است.
حجت الاسلام محمودی با تقدیر از استقرار هنرستان کشاورزی در این منطقه بیان داشت: استقرار هنرستان کشاورزی بسیار کار خوب و ارزشمندی  است و متخصص کاربلد حوزه کشاورزی تحویل جامعه کشاورزی ما می دهد و می توان در کل کشور بهره برداری کرد خدمت به کشاورزی خصوصا دشت ورامین بسیار لازم است و اگر میخواهیم سرمایه گذاری کشاورزی و صادرات در این حوزه داشته باشیم باید آموزش و تحقیقات کشاورزی را جدی بگیریم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با مهم خواندن توسعه گیاهی و نباتی در دشت ورامین تصریح کرد: گیاهان دارویی و داشتن زمین وسیع ورامین را می توان در این خصوص ارتقا داد و باید نتیجه  این تلاش ها را در عرصه میدانی مشاهده کنیم.

کد خبر 1124621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha