فیلم «منصور» ویژه اعضای کانون های مساجد تهران اکران شد

براتی با اشاره به اکران رایگان و اختصاصی فیلم «منصور» ویژه اعضای کانون های مساجد استان تهران، گفت: این فیلم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد کانون های مساجد اکران شد.

حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی رشادت ها و دلیری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور فیلم «منصور» ویژه اعضای کانون های مساجد استان تهران اکران شد.

وی با اشاره به اینکه این اکران در راستای حمایت از آثار ارزشی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در مصلاهای نماز جمعه وسینماهای ارشاد سطح شهرستان های استان اجرا شد، افزود: فیلم «منصور» روایت بخش های از زندگی تیمسار شهید «منصور ستاری» است که ناگفته هایی از جنگ تحمیلی را نیز روایت می کند.

دبیر شورای سیاستگذاری ستاد فهما کشور گفت: این فیلم با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با همکاری ستاد کانون های مساجد استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اکران شد و بیش از ۱۰۰۰نفر از ائمه جماعت، مدیران کانون ها، رابطین خواهر و اعضای کانون های مساجد استان تهران و حومه در این برنامه فرهنگی حضور داشتند.

براتی افزود: این برنامه فرهنگی با هدف نشر فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی الگوی های ایثار و سرآمد دفاع مقدس به ویژه برای نوجوانان و جوانان و ایجاد فرصتی برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد به انجام رسید.

وی خاطرنشان می شود؛ فیلم «منصور» با نام سابق «اوج 110» به تهیه کنندگی «جلیل شعبانی» و کارگردانی «سیاوش سرمدی» محصول سال 1398 است و در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت، این فیلم با هنرمندی بازیگرانی همچون «محسن قصابیان»، «لیندا کیانی»، «سیدجواد هاشمی» و «حمیدرضا نعیمی» همراه است.

کد خبر 1124647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha