دومین جشنواره استعدادیایی پتروماه بندرماهشهر برگزار شد

مدیر امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر از پایان کار جشنواره استعدادیابی پتروماه بندرماهشهر خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علیرضا محمودی شاد» اظهار کرد: اختتامیه دور دوم جشنواره پتروماه از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از پتروشیمی‌های منطقه با مشارکت تمام مردم شهرستان بندرماهشهر برگزار و تا ماه آینده فراخوان جشنواره بعدی را اعلام خواهیم کرد. 

 

مدیر امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر با ابراز خرسندی از دستیابی به اهداف این جشنواره از جمله شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان بندرماهشهر افزود: در دوره گذشته جوانان مستعد بندرماهشهر توانستند با حضور در این جشنواره، به صدا و سیمای خوزستان راه پیدا کرده و یا در مراسمات مختلف منطقه‌ای دعوت شوند که این اتفاق یکی از اهداف ما در برگزاری چنین جشنواره هایی خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش مجموعه عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شرکت‌های پتروشیمی منطقه بتوانیم در راستای شناسایی استعدادهای جوانان بندرماهشهر، با هدف ارتقای این استعدادها تا رسیدن به سطح استانی و ملی دست یابیم. 

 

در پایان جشنواره مقام اول سونیا دشتی در بخش شاهنامه خوانی، مقام دوم آروین محمودی در بخش خوانندگی و مقام سوم به صورت مشترک سوگند قدری در بخش نقاشی و فاطمه طیبی در بخش مجری گری معرفی شدند.

 

کد خبر 1124670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha